Saturday, December 1, 2007

Salam Rindu

bila rindu abg... saya makan... bila rindu abg saya makan...

Salam....

Hari ini adalah hari yang penuh gemilang bagi aku kerana bermula detik dan saat ini terlancar blog aku khas untuk tatapan semua. 1 Disember 2007 adalah tarikh yang penuh bermakna dan tarikh keramat yang sentiasa dinanti-nantikan.. aku merasa amat bahagia... teringat pula pada suami dan anakku di Malaysia.. Bagaimanakah mereka.. tahukah kalian betapa aku amat merindukan kalian semua.. moga dengan terlancarlah blog ini kita akan sentiasa dekat di mata dan bertambah dekat di hati.. sesungguhnya tiada apa yang lebih membahagiakan aku selain dapat mengetahui perkembangan terkini kalian semua.. dengan adanya blog ini ia ibarat penghubung antara dua benua.. walaupun nampak jauh tapi ia mampu menghubungkan kita.. selalulah melayari blog ini.. kerana ia dapat mengubat kerinduan kita semua..

Salam rindu dari kejauhan....

13 comments:

ummisha said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Syabas diatas pelancaran

Anonymous said...

Tahniah atas pelancaran UMMISHA blog.semoga cemerlang,gemilang dan terbilang.Hidup UMMISHA!!!

ummisha said...

Terima kasihlah pada sahabat handai yang sudi membantu untuk mengadakan blog ni.. JASAMU SENTIASA DIKENANG SEHINGGA KE AKHIR HAYATKU... FOR MY BELOVED HUSBAND - SENTIASALAH MENATAPI BLOG NI.. PENGUBAT RINDU DI KALA KEJAUHAN..

taufiq said...

Tahniah kak Ummi!!

Unknown said...

tahniah n selamat dtg ke group bloggers WDC.. lepas nie kenalah rajin2 update ye.. hehehe... k.ummi, nnt saya masukkan info yg lain2 tu ye.. td lum sempat habis buat la.. :)

Anonymous said...

way to go ummi!!!!! welcome to the blog world.

(aku plak: abg makan, dia jak, aku makan... dia tambah, aku tambah... dia maintain slim, aku tambah gemuk!!!!)

-kuzi-

Anonymous said...

Kaka Ummiiiiii... Tahniah diatas Blog ini semoga ceria selalu.... seronoknya dah banyak ahli....

ummisha said...

mieeeeee,
ioveee uuuuu and miss uuuu

abg.

ummisha said...

mie,

abang amat rinnnddduuuuuu mmuuuuaaah!!mmuuuaaahh!!!

idan.....

ummisha said...

mieeeeee,

ada citer terbaru dan tergemparrr!!!!

nak tau tak........abanglongggg (hasan) errr yang kat kem.pertanian tuuuu dah nak kawin ler....ngan siapa????SIAPA LAAA LAGI KALAU BUKAN NGAN...EEMMMMMM
IDA LERRRRRR.......ROHAIDA 23hb nieeeee......errrrr dapat juga ida pelok along.......kalau along yang pelok sampai ker??????

idan..

Anonymous said...

wahh!! aimi akan selalu menatap blog ni dari Nihon (^-^)/

Zahana As said...

Alhamdulillah lahir seorang lagi blogger kita...selamat maju jaya...